Aranyhaj születésnap

Halloween party után megünnepeltük Minikénk születésnapját is.
Már hónapok óta nincs Aranyhaj láz,
 de Ő még is ilyen tortát kért.
Nem volt sok időm készülődni, mindent összeszedtem, ami volt itthon és felhasználtam dekorációnak.
Könnyű volt, mert elég lett két tekercs krepp papír és kész is a "haj", 
ez futott körbe az ebédlőbe, tűzdeltem bele pár művirágot.
Kis napocskákat rajzoltam egy papírlapra, 
a lányok kiszínezték én meg összetűztem, megkötöztem, 
ezek lettek a lámpások.
Pár lila lufi került fel még.
Végén az adventi koszorú alapokat is felhasználtam, azok lettek a tányér alátétek.
(gondolhatjátok most már mi lesz a koszorúnk ;) )
A fekete tányérjaimra ragasztottam fület, ettől gy nézet ki mint egy lába, amivel szegény pasit ütögette Aranyhaj. 
(ragasztó pisztollyal ragasztottam, könnyen el lehetett távolítani utána)
Anyukámtól "nyúltam" egy henger alak dobozt ezt megrajzoltuk, ragasztottunk rá teraszt, tetőt és a nagylányom fonalból font "hajat".

Először jöjjön az elmaradhatatlan (még hagyja magát így fotózni) fotó
3







Remélem tetszett a bejegyzés!
Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése