Ikea Hack - LACK falipolcból dolgozó asztal

Pár hete vásároltam használtan egy Ikea Lack polcot.
Nem volt rá szükségünk, van is az ágyunk felett (ahonnan majd festéskor el akarom tenni), de annyira jó áron vettem, hogy kellett.
Pakolgattam egy ideig, míg kitaláltam mi lesz a sorsa.
Rég vágytam egy dolgozó asztalkára, ami nem nagy, stílusos és legfőképp nem íróasztal kinézetű.
Férjem is jó ötletnek tartotta, hogy a polcból asztal legyen, csak gondba voltunk a lábbal.
Nem is kellett sokáig gondolkozzak, a konyhába fém karnis tettünk, vagyis lett csinálva, méghozzá egyszerű sima fém rúdból, amiket a nagy akasztós szekrénybe használnak vállfákhoz.
Nem használok függönyt, így nincs is rá szükség.
Férjem ezt vágta be lábnak.

Ezután jött  dekoráció. Milyen legyen...Pinterest rengeteg ötlet van.
Szemezgessünk is egy kicsit.




És akkor nézzük milyen lett az enyém.


Nagyon tetszik és szeretem. Bár a szék kicsit magas, de így is egy nagyon régi öröklött darab és billeg, tehát vágni kell az aljából.
Köszönöm férjemnek, hogy megvalósította.

Remélem inspiráló volt a bejegyzés!
szép napot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése