Catrice szerelem

Nem is tudom hol kezdjem.
Körülbelül tizenhárom éves koromba kezdődött a sminkelés utáni érdeklődésem és mai napig tart. 
Bár hullámvölgyek akadtak, azt hiszem így tizennégy év elteltével kezd kialakulni az ízlésem és a stílusom e téren.
Manapság újra elkezdtem napi szinten "szépíteni" magam, 
mert a lányok születése óta nem igen volt időm, energiám és egyebek. 
Az utóbbi időben nincs olyan hogy egyes kedvenc termékeim ne vinném fel arcomra utcára lépés előtt.
Gondolom e pár sor után mindenkit kezd érdekelni, hogy miért is írok erről. 
Ez foglalkoztat mostanában, olvasok róla sokat, vagy Youtube videókat nézegetek szabadidőmbe, mit érdemes venni, hogy lehet tökéletes tusvonalat húzni stb....
Teljesen rákattantam a témára, akár csak egy tini.
Meg is fertőztem a kistesóm is.
Szeretnék mostantól mindenről írni, amik foglalkoztatnak igazán, mint annak idején a babavárás is...
Hátha van olyan kreatív anyuka olvasóm, akit érdekelnek valódi tapasztalatok egy anyukától.
Erre is számítsatok, mert lesz sok, persze, ahogy időm engedi.

Kanyarodjunk vissza a sminktermékek fele.
Glamour napok előtt találtam ki hogy végre kihasználom az 50% kuponokat és beszerzek minőségi sminktermékeket.
Előtte körbeolvasgattam a neten és rengeteg kedvences youtube videót lestem meg, hogy miből mit vegyek, mi a jó, mit érdemes.
Persze nem feltétlen válik be nekem az, ami másnak istenkirálycsászár, de valószínű ha már sokan áradoznak róla jó lesz.
Nem ismertem a Rossmannba és a Müllerben kapható Catrice márkát.

Nem drága kategória, de egy biztos a korrektora egy CSODA. Én eddig Avonból vásároltam, az nem volt korrektor, sőt egy nagy nulla volt...miután találkoztam az igazival (azonnal kukába ment), ez ez fantasztikus!
Folyékony aplikátorost vásároltam először, de van kis tégelyes is, ezt is megvette, pattanások eltüntetésére azt használom.
Azóta persze mindenki tovább áradozik róla, de kedves olvasóim és főként anyukák, akik pikkpakk üdébbek akarnak lenni ilyet kell venni!!!! 
Termék leírása, és vélemények róla:

Matt púdert vásároltam még ezt is imádom! Ára 1000 Ft körül mozog és nagyon tartós, mattit rendesen, annyira hogy a tavaszi Glamour napok óta ez el is fogyott!
Termék leírása, és vélemények róla:

Beszereztem egy tusfilcet, én világ életembe hagyományos tust használtam, tavaly vettem ecsetest hát nem sikerült vele szépen kihúzni a szemem (ezzel hadilábon állok) ezzel a tussal fantasztikusan megoldom. -> vásárlás óta eltelt jó néhány hónap és nem szeretem, nem azért mert nem szép és nem jól fog, csak épp a vízállósága ellenére pikk pakk lefolyik a szememről.
Táskámba tartom, ha esetleg történne baleset javítsam. 
Termék leírása, és vélemények róla:

A szülinapomra egy Rose palettát kaptam, ezzel vannak némileges fenntartásaim, de könnyű alappal jól eldolgozható, szépen fed, csak sokat kell felvinni.

Ha rákaptok a témára érdemes olvasgatni a krémmánia.hu oldalt. 
Rengeteg véleményt találtok minden termékről!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése